Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

TERMÉKEINKBŐL

2017. május 3., szerda

Fogyasztói vélemények a DXN ganodermás kávéiról

Megkérdeztünk olyan embereket, akik naponta fogyasztanak kávét és lecserélték az eddigi hagyományos kávéjukat, ganodermás kávéra.



Egy korábbi cikkünkben már írtunk a DXN ganodermás kávé hatásairól, melyet az alábbi linken megtekinthetsz:
>> Egy igazán finom, jó minőségű és egészséges kávé felfrissíti a napodat! <<

A fogyasztóink véleménye mindig fontos számunkra.
A kávézási szokásaikon túl megtudhatod, milyen hatással van rájuk a DXN ganodermás kávéja és milyen előnyöket tapasztaltak meg a rendszeres fogyasztásával.


Bojtos Zoltán (53), St. Pölten, Ausztria
„2011 óta fogyasztok DXN kávékat. Mindet kipróbáltam már, amit Európában kapni lehet, sőt olyat is, amit nem. A kedvenc kávém is ilyen sajnos, ezen a földrészen beszerezhetetlen. Ő a Lingzhi Coffee 3 in 1 Lite névre hallgat. Hasonló a „sima” 3 az 1-ben kávéhoz, csak mintha a kávé markánsabban meg lenne pörkölve. Imádom.
Az első, amit én is észrevettem, hogy nagyságrendekkel jobban frissít, és a napi alvásszükségletemet is csökkentette. Az elbeszélések szerint mások is ezt veszik észre először. Én talán eléggé furán fogyasztom a kávét. Este bekészítek egy fél literes nagyszájú műanyag palackba egy 3 az 1-ben, és egy cream coffee-t, fél liter rizstejjel, összerázom, hogy a kávé feloldódjon, és beteszem a hűtőszekrénybe. Másnap aztán magammal viszem a munkába, és a nap folyamán beosztom. Időnként iszok belőle, amikor szükségem van egy korty örömre. J Véleményem szerint igazi élvezeti cikk, annak ellenére, hogy az első kóstoló előtt meg voltam győződve róla, hogy pocsék íze lesz, hiszen gombás kávéról még az öregapám sem hallott.”

Dormán György (44), Kecskemét
„2016. májusa óta fogyasztom a DXN ganodermás kávéit.
Meglepő módon, körülbelül 1-2 hónap elteltével normalizálta a vérnyomásom, ami korábban magas volt és megszűnt a túlzott savtermelődésem is.
Feltölt energiával és szebbé teszi a napomat.
Nehéz megmondani, hogy a DXN jelenleg kapható 8 féle kávéi közül melyik a kedvencem, mert mind  nagyon finom. A 3 in 1 Coffee, a Cream Coffee és a Black Coffee nálam a három legkedveltebb.
Mindennap reggel iszom egyet, de előfordul, hogy napközben is.
50-60 fokos vízben oldom fel. Ritkán teszek rá tejszínhabot és megszórom fahéjjal.
Bátran merem ajánlani!”

Drinkálné Papp Mariann (35), Csenger
„2014.augusztusa óta fogyasztom a DXN 3in 1 kávéját. Ez a kedvencem, bár szívesen iszom a Zhi Mocha-t is. Sosem tudtam kávézni, mindig irigykedve néztem az embereket, akik azt a jó illatú gőzölgő italt kortyolgatták és közben vidáman beszélgettek. Mikor megéreztem a kávé illatát, összefutott a nyál a számban, de sajnos pár korty után erős szívdobogás, rossz közérzet tört rám és a pulzusom megemelkedett, így letettem róla, hogy ezt valaha is fogyasszam. Ám mikor megkóstoltam a DXN 3 in 1 kávét, azt tapasztaltam, hogy friss vagyok, jó a közérzetem, nem akar a szívem kiugrani a helyéről és sokkal fittebb vagyok. Nincs gyomorégésem és kevés alvás mellett is jól bírom a napot. Innentől kezdve napi 2-3 kávét is elfogyasztok, reggel már el sem tudom képzelni az ébredést nélküle.
Forró vízzel öntöm fel a kedvenc csészémben egy kis édesítővel és 1 kávétejszínnel megbolondítva :). 
Örülök, hogy én is hódolhatok a kávézás szenvedélyének és nem mellesleg még az immunrendszerem is támogatom a benne lévő gyógygombának köszönhetően.”

Faragóné Keserű Judit (36), Kecskemét
„29 éves koromig egyáltalán nem kávéztam, nem szerettem a hagyományos, főzött kávé ízét. 2 kicsi gyerek mellett azonban alig volt energiám, a kevés szabadidőm sem tudtam a fáradtság miatt jól kihasználni. Ekkor találtam rá a DXN kávéra, melynek íze azonnal megfogott és egyből sok energiát adott. 
Azóta is minden reggel iszom egy csészével, de késő estig érzem a hatását. Amit már az elején megtapasztaltam, hogy emésztést javító hatású, segített az ideális testsúlyom elérésében, majd megtartásában. Nagyon jól, és mélyen alszom, és reggel kipihenten ébredek. 
Korábban a Lingzhi Coffee 3 in 1 volt a kedvencem, de az utóbbi évben áttértem a Maca EU Caféra. Én csak forró vizet adok hozzá, és így tökéletes nekem.”

Farkas Anikó (45), Szada
„A kedvenc kávémmal való kapcsolatom kb. 7 évvel ezelőtt kezdődött.
Reggel az akkori legkedvesebb, méretes bögrémből fogyasztottam el egy egész tasaknyit.
Aznap is minden ugyanúgy zajlott, mint máskor:
a kedvenc fotelemben ülve ittam meg ezt a kávét, miközben gyönyörködtem a kilátásban, hangolódtam a napi teendőkre.
Mégis, valami örökre megváltozott.
Este rádöbbentem, hogy egész nap eszembe sem jutott újabb adag kávét készíteni -miközben már évek óta kávéfüggő:) voltam (napi 4-6 bögre).
Tisztában voltam azzal, hogy ha víz helyett is kávét iszom, azt előbb vagy utóbb megérzem. Nemcsak a dehidratáltság, hanem a cukor miatt is.
Így nagyon örültem, hogy a DXN 3in1 kávéjával kiválthattam a másikat.
Kezdetben napi 2-3 tasakkal is elfogyott. Ma már - miután helyreállt a szervezetem működése és már nem kívántam annyit sem kávéból, sem cukorból - előfordul, hogy 2 napra szétosztok egyet. 
Jól érzem magam a bőrömben, tartom a súlyom, semmilyen szinten tartó vagy javító gyógyszert nem szedek, az influenzát is csak hírből ismerem.
Továbbra sem öregszem, csak az éveim száma növekszik. 
A minap sem hitték el, hogy mennyi az annyi, az általános vélemény szerint 10 évet letagadhatok. Kell ennél több egy nőnek?
A titok a napi 2-3 kávéban is rejlik. 
Egy reggel, mindent megelőzve, a napot nyugodtan indítva.
Egy 10 óra tájban, amivel az első intenzív pár órai munka után nyugtázzuk, ma is elértünk valamit. 
Aztán egy harmadik délután, valamikor 4-6 óra körül, amolyan napi lezárásként és az est megalapozásául. Mindig megadva a módját. Csak a forró víz, az instant DXN 3in1 kávé a kedvenc bögrémben. Meg én. Mert a legjobbat érdemlem. Van, hogy naponta többször is.”

Fazekas Alexandra (36), Budapest
„Két éve fogyasztom a DXN kávéit. Azelőtt a kávékat kizárólag az élénkítő hatásuk végett ittam és csak reggel, ma már az ízéért is, és délután is lecsúszik egy adag.
A Cream Coffee a lehető legjobb választás volt indulásnak, lágy, selymes, krémes ízével kevés kávé veheti fel a versenyt. Egy finom, üdítő, de nyugtató kényeztetés a rohanós hétköznapokban. Egy kis édesítő és egy pici tej teszi tökéletessé az összhatást számomra. 
Tudom és érzem, hogy jó hatással van a gyomromban zajló folyamatokra, a fejfájásom mindig elmúlik általa, élénkít, feldob és amióta iszom, a vérnyomásom is rendben van.
Csak később szerettem bele a Lingzhi fekete kávé aromás ízébe. Ma ezt akkor iszom, ha gyorsan van szükségem energiára, olyankor ütős tud lenni.
Különlegesebb napokon Maca Vita kávét iszom, amely maca gyökér kivonatával még többet tud tenni az egészségem fenntartása érdekében. 
Ritkán, ha hozzájutok, Cordyceps-es kávét iszom. Sport előtt szoktam meginni belőle egy csészével, mert több erőt, energiát ad a sporttevékenységekhez. 
Én a kávét mindig forrón iszom, mert így teljesen másmilyen az íze, mint langyosan, és még a torkomban is érzem a leguruló nedű finom ízét.”

Filep Gabriella, Kecskemét
"Én 2015 októberében találkoztam először a DXN-el, akkor kóstoltam életemben először "gombás" kávét. Azonnal beleszerettem. Megfogott az íze, az aromája, az illata. Majd rendszeres fogyasztója is lettem.
A kedvencem : Cream Coffee.. Cukormentes, így bűntudat nélkül ihatom, bármikor. Általában napi 2 kávét iszom. Nem igazán szoktam hozzá rakni semmit, elvétve néha egy pici tejet szoktam hozzátenni.
Ma már elképzelhetetlennek tartom, hogy ne a DXN-es kávét igyam, mert számtalan pozitív hatással van rám ez a kávé, köszönhetően a benne levő ganodermának. Egyáltalán nem ég a gyomrom, ha megiszom a kávémat (nem csinál "savat"), sokkal jobb a közérzetem, energikusabb vagyok.
A mindennapjaim elengedhetetlen része lett! Egyszerűen imádom!! "

Jenei Vilmos András (53), Kecskemét
„Középiskolai éveim idejére tehető az első hagyományos fekete „nedű" fogyasztása. A mai napig rabja vagyok, szeretem az ízét, feldob, szokásommá vált, ami mára 5-7 csésze kávé fogyasztását jelenti. Ezt ma már meg is tehetem mindenféle következmény nélkül.
Tavaly tavasszal az egyik összejövetel alkalmával ismerkedtem meg és kóstolhattam meg a DXN cég ganodermás kávéit. Bevallom, azóta csak ezt a kávét tudom és akarom fogyasztani. Valamennyi íze selymes, csodálatos, egyszerűen fantasztikus. Bármennyit is fogyasztok belőle, az éjszakáimat minden gond nélkül átalszom, kipihenten ébredek, amire a hagyományos kávék fogyasztása során sohasem voltam képes.
A DXN cég 8 féle kávéfajtájából valamennyit kipróbáltam. Számomra a legízletesebb a Lingzhi Coffee 3 in 1, illetve a Maca EU Café, melyeket tetszés szerint felváltva fogyasztok. Mivel a kávé fogyasztása számomra feltétlen reflexé vált, így a nap bármely szakában találok alkalmat arra, hogy kedvenceimet nyugodt körülmények között egyedül vagy társaságban elfogyaszthassam. Egy biztos: a reggeli ébredés után a napi jókedvemet a KÁVÉM szolgáltatja.
A bögrémben elhelyezett ganodermás kávémhoz kb. 80°C-os vizet öntök, majd azt követően ízesítésként tejszínhabbal és fahéjjal bolondítom meg. Az elfogyasztásához elmaradhatatlan számomra minden reggel egy darab mákos bejgli, illetve a DXN cég étrend-kiegészítői.
A napi 5 hagyományos kávénál már néha úgy éreztem, hogy a szívem a torkomban ver, majd kiugrik és ezt követően gyengeség fog el. Sorozatosan, ha munkám során valahol megkínáltak, elfogadtam a következő csésze kávét is. Nem tudtam ellenállni! Ez nagy hiba volt, sokszor megfogadtam: „soha többet nem iszom kávét!” Természetesen ezt nem tudtam betartani, így a rosszullétek is újra megjelentek. Eljött a következő nap és én ott folytattam, ahol előző nap abbahagytam: Ittam a kávét, ittam újra!
Amióta azonban a DXN kávét fogyasztom, megszűntek a szívszorító, fullasztó érzések, a szívdobogások, a hasfájások, amelyet a hagyományos feketekávé okozott. 
Frissebbnek, energikusabbnak, kiegyensúlyozottabbnak érzem magam és azóta kirobbanó formában vagyok. Ami számomra a legfontosabb: élvezhetem a kávéfogyasztás örömeit, minden mellékhatás nélkül!”

Kászonné Dobra Ágnes (58), Pécs
„Hat éve épp a kávé miatt csatlakoztam a DXN-hez. No, nem inni akartam - sosem szerettem a kávét -, inkább jó üzletnek láttam. Természetesen, ha kínálsz egy terméket, azt ismerned kell, hogy tudj információkat adni róla, így kénytelen voltam megkóstolni. (Persze, kíváncsi is voltam... )
Azóta is minden nap a DXN 3in1 kávét iszom, de szeretem a Maca Vita kávét is; egyedi ízvilága különleges élmény. A hatása is különleges mindegyiknek;frissít, de nem feldob, jóízű, - keserű és savanykás érzet nélkül… Nem érzem szükségét, hogy nap közben is igyak, mert a reggeli kávé jó formába hoz, de olyan finom, hogy néha ebéd után elcsábulok, és desszertnek elkortyolgatok egy kis csészényit. 
A savasodás, reflux nekem is gondot okozna, de a DXN kávé mellett nincs ilyen panaszom, nem fáj, nem ég a gyomrom. Nekem is figyelnem kell a vérnyomásomra, de a ganodermás kávém kíméli azt is…
Most nagy divat mindenféle jót a kávéba keverni;tejhabot, fűszereket… gondoltam, én is kipróbálom, de végül nem tettem - ez úgy jó, ahogy van!”

Majerné Baranyai Marcsi (38), Kecskemét
„A DXN kávét rendszeresen 2017. január vége óta iszom. Azóta, amióta eldöntöttem, hogy úgy fogom kipróbálni a kávét, ahogy azt ajánlják. A régi kávémat félretettem, és csak ganodermás kávét fogyasztottam. Pozitív hatásait hamar megtapasztaltam, úgy mint pl. 
- nyugodtabb alvás (a késő délután elfogyasztott kávé ellenére is), 
- frissebb reggeli ébredés, 
- korábbi reggeli tejeskávé utáni gyomorproblémáim megszűntek
- nőgyógyászati problémák eltűntek
- Ide hozzátenném édesanyám tapasztalatát is, aki a reggeli vérnyomás csökkentőjét hagyta el a DXN kávé fogyasztásával
- férjem "emésztési zavarai" is megszűnnek, ha a nem mindig a legjobb minőségben elkészített munkahelyi ebéd után érzi, hogy az a gyomrát megviselte, s utána megiszik egy ganodermás kávét
- Valamint barátnőm gyomorbántalmai szűntek meg, már 1 kávé után!
Kedvencem a cukormentes, Cream Coffee kávé, aminek tetejére, ha éppen úgy van kedvem, tejszínhabot nyomok.
Naponta 2-3 alkalommal fogyasztok DXN kávét, egy felet reggel, egy felet ebéd után, és egy fél párommal, 6 óra körül. Észrevettem, hogy ha ez a délutáni kimarad valamilyen okból, nem lesz olyan nyugodt az éjszakai alvásom.
Mindig vízforralóban készítem el a kávét, újabban nem bögrébe, hanem kis porcelán csészébe töltve. Valahogy sokkal jobban esik, ha az ember megadja a módját. :)”

Mező Evelin (25), Gyermely
„2017 februárja óta fogyasztom, Lingzhi Coffee Black Coffee -t és mióta csak ezt fogyasztom mérséklődött a gyomorsav problémám, illetve sokkal fittebbnek érzem magam ami egy folyton nyüzsgő 2 éves mellett nem egy hátrány :). Eleinte úgy készítettem, hogy egy nagy bögre tejbe szórtam a fél tasaknyi kávémat és mellé két cukor, de ma már inkább meleg vízbe teszem és csak kevesebb tejet teszek bele (meg a két cukrot) így jobban kijön a kávé remek íze. Nagyon szeretem, teljesen kiváltotta nálam a hagyományos kávét, reggelente iszom egy fél tasakkal, illetve húzósabb napjaimon délben megiszom a másik felét. Ezzel az adagolással nekem egész hónapra elég a 20 adagos kiszerelés. Nekem nagyon megéri, maximálisan elégedett vagyok vele. :)”

Petrányi Lajos, Kecskemét
"Két éve fogyasztom a DXN Lingzhi 3 in 1 kávét, naponta 3 csészével. Adagolását úgy szeretem, hogy másfél deciliter vízbe teszek egy fél tasak kávét. 
Azért próbáltam ki, mert hallottam, hogy a ganoderma gyógygomba lúgosító hatása miatt jó a gyomorsav problémákra. Szerencsére nem is csalódtam, néhány nap után reflux panaszaim megszűntek. 
De tapasztaltam olyat is, amire egyáltalán nem számítottam!
Évek óta fájt a bal térdem, már azon gondolkodtam, hogy megműttetem. 
Aztán kb. fél évvel, hogy elkezdtem a DXN kávét fogyasztani, varázslatos módon enyhült a fájdalmam, majd később térdpanaszaim teljesen megszűntek. Másfél éve újból rendben van a térdem! 
Köszönöm DXN!"

Proityné Kurali Edit, Mosonmagyaróvár
„Proityné Kurali Edit vagyok. Mosonmagyaróváronon élek férjemmel és 3 gyermekünkkel. 2013 februárban ismerkedtem meg a DXN termékeivel. Először a kávét kóstoltuk meg.
Személyes kedvencem a Cream Coffee, szeretem a kávé karakteres ízét és a kávékrémpor lágy, selymességét. Reggel egy bögre Cream Coffee-val  indítom a napot, (e nélkül el sem tudnám képzelni) munka után, amikor együtt leülünk a családdal megbeszélni, hogy kivel mi történt aznap, mindenkinek elkészítem a kedvencét. (Józsi Maca Vita kávét, Józsika Cocozhit, Lilla White Coffee Zhinot, Kinga pedig a  Zhi Mochat szereti  ) Ha sok dolgom van, még este is iszom egy csészével, tudom, hogy az elalvással nem lesz gondom, hiszen mióta fogyasztom, sokkal jobban alszom és pihenten ébredek.
Szeretem, hogy feltölt energiával és nem bántja a gyomromat! 
Az életünk része lett és a többi terméket is szívesen fogyasszuk. Így járulunk hozzá naponta a családunk egészségének megőrzéséről.
Én így készítem el: 2 dl vizet melegítek, de nem forralok, majd 1 tasak Cream Coffeet pohárba teszek és ráöntöm a vizet. 
A gyerekek forró csokijához, kakaójához tejet használok.”

Rőder Mónika (42), Budapest
„2014 februárjában kóstoltam meg először a DXN kávét. Először nagyon szkeptikusan fogadtam, hogy por kávé és nem főzős, de adtam neki egy esélyt.
Megkóstoltam: meglepetésemre finom volt, ízlett, megszerettem. Nagy kedvencem a Cream Coffee. Kipróbáltam már az összes fajtát, de mindig visszatérek a Cream Coffee-ra. Minden reggel ezzel indítom a napom, első dolgom, hogy elkészítsem. Felhabosított laktózmentes- vagy növényi tejjel készítem, cukor nélkül. Ugyanis ezt a kávét még cukor nélkül is meg lehet inni. Kétszer-háromszor iszom naponta. Amióta ezt iszom, energikus, friss vagyok a nap végére is, ami két gyermekem mellett elengedhetetlen.”


Sorger Brigitta (31), Kecskemét
„Több mint 1 éve isszuk családommal a kávét. Nekem elsőre is nagyon ízlett. Amióta fogyasztjuk, egyáltalán nem vagyunk fáradtak. Sőt, én évek óta szenvedtem a nyakfájástól, azóta tejesen megszűnt. Sokkal ellenállóbbak vagyunk a betegségekkel szemben. Ha mégis elkapunk valamit, sokkal rövidebb a felépülés idő. Tökéletes a vérnyomásunk, nem ég a gyomrunk és az pollenallergia is megszűnt. Férjem az erős feketére (Black Coffee) esküszik, egy cukorral. Én már nem vagyok ennyire merész. Mindegyiket nagyon szeretem, de csak tejjel és 2 cukorral. Kedvencem a White Coffee, imádom. Általában reggel és ebéd után fogyasztjuk el a kávénkat, de megesik, hogy este is megkívánjuk. Nem okoz álmatlanságot, de ébren tart addig, amíg én akarom. Nagyon jót lehet tőle aludni, és ami még fontos, nem dobogtatja meg a szívünket.  Alig vagyunk 30 felett, így még szerencsére nem szedtünk gyógyszert. Úgy gondoljuk, sokkal kifizetődőbb betegségeket megelőzni, gondoskodni szervezetünkről, mint azt gyógyszerekkel meggyógyítani.”

Strifler Anita (30), Budapest
"2012 nyara óta fogyasztom rendszeresen a DXN kávékat. A Zhi Cafe Classic lett a kedvencem, de mostanában a 3 in 1-ben kávét iszom mely szintén dobogós helyen van nálam. Naponta minimum 1, de sokszor előfordul, hogy 2-3 alkalommal kávézom a nap különböző szakaszában (akár este is). Kávémba tejet és cukrot teszek pluszban, mert nagyon édesszájú vagyok. Amióta ezeket a kávékat iszom, sokkal frissebb vagyok, reggel könnyebben tudok felkelni és jobb lett az anyagcserém is."

Tántomné Bors Anikó (60), Bakonyszombathely
„Három éve kóstoltam meg a első alkalommal a DXN ganodermás kávéját. Nem gondoltam volna, hogy az addig fogyasztott minőségi kávémat félre teszem, és ezt a gombával dúsított egészséges kávét fogom inni. De így történt, és azóta minden nap reggel, és délután megiszom a gyógykávémat. Úgy szeretem, amikor a kávékrémport a forró vízbe öntve és elkeverve, finom, habos, ínycsiklandó ital lesz belőle. 
Hmmm, ez nagyon csábító, még így 60 felett is! :) 
Már majdnem valamennyi kávéfajtát kipróbáltam, mindegyik nagyon ízletes, de nekem selymesen lágy íze miatt a Lingzhi Coffee 3 in 1 kávé lett a kedvencem. 
A napi két kávém engem teljesen felüdít, aktívan tart. Külön pozitívuma, hogy nem ég a gyomrom sem tőle, a vérnyomásomat nem emeli fel, és így a közérzetem egész nap nagyon jó, kellemesen érzem magam.”

Tőkésné Horváth Edina (36), Ózd
"Két éve kezdtem inni a DXN kávéit. Azóta sokkal energetikusabb vagyok, kevesebb kávét iszok (már csak 2 csészével reggel és délben), és ami a legfontosabb számomra, hogy nem ég a gyomrom, hiába iszom éhgyomorra a kávét. A gyomorégésem már a váltás után, pár napon belül megszűnt. 
A kedvencem a kínálatból a Lingzhi Coffee 3in1, valamint, ha extra energiára van szükségem a nap folyamán, akkor a Maca Vita Café-t szoktam inni. A kávékat meleg vízzel készítem el. Itthon a 3in1-hoz szoktam még egy fél kiskanál cukrot rakni még, valamint egy kis tejet. Ha útközben vagyok, akkor az„extrák” nélkül élvezem a kávét."






Tapasztald meg TE is a DXN ganodermás kávé jótékony hatását!  


Tudom, hogy mindenki szeret spórolni, éppen ezért felajánlok Neked egy örök életre szóló ingyenes törzsvásárlói tagságot:


>> Vásárold meg törzsvásárlói áron (25%-al olcsóbban)! Bővebb információért kattints erre a linkre. <<

Kérdésed van, keress bátran, szívesen segítek!


Szép mosolygós napot!



„Ne gyorsan gazdagodjunk meg, hanem nagyon!”


INGYEN!

Ingyenes videósorozat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése