Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

TERMÉKEINKBŐL

2016. június 28., kedd

A fogínysorvadás látványos kezelése házilag, természetes úton!

Már a cím is elég figyelemfelkeltő azon emberek számára, akiknek valamilyen kellemetlen tapasztalata volt már ezzel a betegséggel és szeretnének valamilyen megoldást keresni problémájukra.

Ezt a blogbejegyzést azért írom, mert személy szerint én is, mint a lakosság 70%-a, küszködtem a paradontózissal (parodontitis) és szeretnék segíteni azon embertársaimnak, akik valamilyen természetes megoldást keresnek erre a problémára.

Azért írom múlt időben, mert bátran merem kijelenteni, hogy megtaláltam rá a legjobb megoldást, de erről egy kicsit később írok...


Először is nézzük meg, mi is az a paradontózis és a kialakulásának az oka?

Nem is gondolnánk, hogy a hazai lakosság 70%-a szenved fogínysorvadásban, ebben a kevéssé ismert, kellemetlen és alattomos betegségben.
Ha szánk baktériumflórájának egyensúlya felborul, elszaporodnak bizonyos baktériumok, amelyek a szájban lévő ételmaradékokkal (főleg a cukortartalmúakkal - savasodáskeltő) találkozva először lepedéket képeznek, majd ha a lepedéket nem távolítjuk el elég alaposan, akkor az megszilárdul, és kialakulnak a fogkő-lerakódások.

A betegség előrehaladtával a fogíny elválik és visszahúzódik a fogtövekről. Ez elősegíti a baktériumokkal teli tasakok kialakulását. A baktériumok és az általuk termelt méreganyagok nemcsak a fogíny szöveteit támadják meg, hanem a fogágyat és a fogakat körülvevő szöveteket is. Ezért kezdenek meglazulni az egyébként ép fogaink, és ha nem kezeljük kellő időben, ez az állapot könnyen teljes fogsorunk elvesztéséhez vezethet.

Mely korosztályra jellemző a fogínysorvadás kialakulása?

fogágy-betegségek már egész kiskorban viszonylag gyakran jelentkeznek. A 4-13 éves gyermekeket az ínygyulladás (gingivitis) sújtja, ami az emberi szervezet egyik leggyakrabban előforduló gyulladása. Kamaszkorban és várandósság idején csaknem a népesség felénél jelentkezik valamilyen íny- és ennek következményeként fogágy gyulladása. Helyes fogápolás mellett azonban maradandó károsodás nélkül gyógyul.
A fogágybetegségek előfordulási aránya a korral fokozatosan nő, de nagyjából 35 éves korig ez csaknem kizárólag a rossz szájápolás következménye.

Idősebb korban aztán megnövekszik a sorvadásos és fogvesztéssel járó parodontopátiák (fogágybetegségek) előfordulása. A hatvan év fölöttiek fogainak mintegy harmadát érintik, főként az alsó és felső metszőfogakat és az első kis őrlőket veszélyeztetik.

Végső soron elmondható, hogy a népesség 70-80 százaléka valamely életkorban szemben találja magát a fogágybetegségek valamelyikével.


Mi okozza a kialakulását?

- Elsősorban a helytelen szájhigiénia
- Hormonális változások(elsősorban nőknél)
- Különféle betegségek (pl: cukorbetegség (diabetis))
- Immunrendszer gyengesége, fertőzések
- Terhességi ínygyulladás (a hormonváltozás miatt)
- Stressz

Tünetei:


- ínyvérzés
- kellemetlen szájszag
- íny elsorvadása
- fogak lazulása
- fogak elvesztése
- betegségek kialakulása (alattomos módon)

És most térjünk is a lényegre, mert már gondolom kíváncsian várod, mi is az a hatékony megoldás a kezelésére?

Sajnos én is részese voltam a fogínysorvadásban szenvedők "klubjának".
Bevallom őszintén, féltem elmenni az orvoshoz vele - mint nagyon sokan - és mivel a természetes gyógymód híve vagyok, így keresgéltem a megfelelő megoldásokat, hogy meggyógyuljon.
Nagyon sok mindent kipróbáltam (vitaminkészítmények, szájvizek, fogkrémek, stb.), de igazán az íny vérzés csillapításán kívül másra nem használt egyik sem.
Bújtam a netet, hallgattam a "jobbnál-jobb ötleteket", de semmi sem segített.

Végső elkeseredésemben rászántam magam, hogy elmenjek a fogorvoshoz.
Az első találkozásnál közölte a rossz hírt, hogy mivel nagyon előrehaladott, agresszív ínysorvadásom volt, a fogaim egy részét el kell távolítani és be kell állítani a megfelelő szájhigiéniát.
Hiába mondtam neki, hogy naponta 3-4-szer is mostam fogat, mire ő közölte, hogy nem megfelelően végeztem...

Kitavaszodott, mire végeztünk a közel féléves kezeléssel, mely meg kell mondjam, nem kívánom senkinek sem - itt nem a fájdalomra gondolok, hanem arra, hogy lelkileg milyen módon hat ki az emberre, főleg így a negyvenes években - , találtam egy nagyon jó készítményt.

Megjegyzés: a száj higiénikusom azt válaszolta egy kérdésemre, hogy az elsorvadt fogíny nem nő vissza.
Én nem akartam vitatkozni vele, mivel tudtam, biztos van valamilyen megoldás rá....

Nem másról van szó, mint a ganoderma gombáról....


Tudom, felmerül a kérdés benned, hogy van ilyen, lehet is kapni Magyarországon és miért pont a gyógygomba?

Mivel közel kétszáz fajtája van és nem mindegyiknek ugyanaz a hatása, ebből adódóan esetleg, ha valaki már szedte is, nem biztos, hogy javított az ínysorvadáson.
És nem mindegy, hogy milyen eljárással dolgozzák fel!

Dato' dr. Lim Siow Jin kínai professzor (a ganoderma atyja) gyógygombás terméket egy saját maga által kitalált és szabadalmaztatott hidegen sajtolt eljárással dolgozzák fel, laboratóriumi körülmények között. 20 kg gombából, körülbelül 1 kg porított végtermék lesz.
Nem megyek bele a részletekbe, mert akkor napokig lehetne beszélni róla és nem akarom az idődet feleslegesen elvenni....

Egészen pontosan a DXN termékeiről van szó.

Hálásan köszönöm a professzor úrnak, hogy létrehozta ezt a céget, mert a termékei valami fantasztikusan jók és hatékonyak!


A termékcsaládban van egy fogkrém (Ganozhi - ganoderma tartalmú és minden adalékanyag mentes), melyet elkezdtem használni és körülbelül egy hét után láttam, sőt éreztem is, hogy kezdett visszanőni a fogínyem.

Közel 5 hét után, már 3mm-el fentebb jött az íny és így tovább...

Eddig hiába használtam bármit is (ezreket költöttem rá), csak a DXN-es termék oldotta meg a problémámat.
>> Én is kérek belőle... <<

Számomra ez valóságos csoda volt!

A másik termék a GL (ganoderma lucidum), amit használok.


Annyit kell röviden tudni róla, hogy sejtépítő és szerves germánium hatása révén képes újraépíteni a szöveteket (bármely szervnél) és ezáltal regenerálja a szerveztünk elhalt részeit.

Tehát a kettő együttes használatával megoldódott, az igen nagy problémám.

Remélem saját esetem által tudok segíteni és egyben egy támpontot adni Neked, hogy ne kelljen keresgélni fölöslegesen tovább és pénzt kidobni az ablakon, a semmiért.

Van egy webáruházunk, ahol Te is megvásárolhatod ezeket a termékeket, >> melyet erre a linkre kattintva tudsz elérni <<.

Legyen szép mosolyod és egészségesek a fogaid!

Próbáld ki Te is, a DXN Ganozhi ganoderma gyógygombás fogkrémet, hogy megtapasztalhasd jótékony hatását!  



Tudom, hogy mindenki szeret spórolni, éppen ezért felajánlok Neked egy örök életre szóló ingyenes törzsvásárlói tagságot:

>> Vásárold meg törzsvásárlói áron (25%-al olcsóbban)! Bővebb információért kattints erre a linkre. <<

Kérdésed van, keress bátran, szívesen segítek!


Szép mosolygós napot!




„Ne gyorsan gazdagodjunk meg, hanem nagyon!”


INGYEN!

Ingyenes videósorozat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése